Frukostfångst!

Jag var med matte i stallet för ett tag sen (matte säger att det var i fredags) och jag lyckades äntligen få tag på en av de där väggkrypande små retfulla jävlarna! Jag använde min list, min smidighet och mitt tålamod och det gav resultat! Ha!

Matte blev jättestolt och berömde mig massor, men skulle absolut ha råttan för sig själv.
"Jaja" tänkte jag, för jag kunde ju då lika gärna fånga nästa.

Matte säger att vi inte får lägga in bilden i stort format i bloggen, så vi lägger in den väldigt liten och så får den som vill klicka på bilden för att se i större format. Matte säger att det skulle kunna vara stötande och äckligt med den bilden som stor, enligt vissa. Det fattar jag inte vad matte menar med, men nog lika bra att gå med på det så jag får tillbaka min boll sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0