Jag har jobbat!

Idag tog matte med mig och husse på en promenad till mataffären i stan. För mig blev det ett jobb-pass! Matte och husse tog nämligen fram min klövjeväska!

Först var det lite konstigt med den tomma väskan, men jag vande mig fort. Och jag var glad! Jag gillar att gå åt det hållet som affären ligger!

Efter en liten paus utanför affären med matte gick vi hemåt igen, denna gången med en tung väska. Jag var tydligen jätteduktig som utan problem bar hem 2 liter mjölk, enligt matte! Och hon verkar stolt, så jag är nöjd!

Nu ska jag lägga mig och snarka på golvet igen. Måste ju vakta grisörat, så att katterna inte tar det.



                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0