Matte nostalgisk

Matte hittade en bild på mig från när jag inte var så gammal.

Jag flyttade in till matte först efter en period, som kändes lång, i mammas flock. Matte försöker berätta för mig om den flocken, men hon vet inte så mkt om den och jag har försökt förmedla de minnen jag har så gott det gått. Tyvärr vet vi dock inte så mycket om min första tid...
Så några valpbilder har inte matte. Däremot har hon många fler från efter det. Om jag nu är så snygg vuxen...

Nåja. Matte hittade i a f en bild från min första "jul". Ni vet, den där dagen då matte och stormatte lagar en massa god mat och tillsammans med mattes bror öppnar en massa paket och ger godsaker till mig.
Matte säger att jag ser söt ut, men jag tycker mest jag ser ung och dum ut. Och kolla hur smal jag var!

Sisko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0